söndag 16 augusti 2009

Green Gate

Vi packade upp elva (!) kartonger från Green Gate häromdagen och det framkallade en akut jag måste ha feber i min kropp... Deras nya porslin är så fint så man får ont i magen... (är detta en vanlig åkomma eller drabbar den bara mig?)
Efter att vi fyllt skåpen med porslin, bäddat i sängen med överkast och kuddar och dukat bordet så drar sig benen till den delen av butiken av sig själva. Kan inte se mig mätt... De har även tagit fram ljuvliga pumpflaskor med diskmedel som matchar. Hur har man klarat sig utan det innan???

Hoppas ni har en skön söndag. Jag har tagit en långpromenad med min svägerska, lagat middag, fikat hos en annan svägerska och hälsat på en vän som jag inte träffar så ofta. Har även hunnit med en sväng till solariet. Detta kallas en ledig dag! 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det måste varit sagolikt.
Har länge suktat på deras muggar men kan inte motivera fler muggköp. men nu fick jag ett tips från din bild att ha en liten blomma i dem..
Tack!
kram Lina

Mjuka sa...

Yes man blir nästan lite allvarligt sjuk av deras porslin. Blir liksom finare och finare för varje säsong
kram M

My home is my Castle sa...

Heisann :)
Du har en flott blogg og jeg kommer snart tilbake :)

Ha en fin uke
Klem,Kari

Karna sa...

Utrolig masse fint fra Green Gate...nydelige farger! trenger noen fine krus til å drikke varm te i nå, er jo blitt høst alt for tidlig!

Tulipa sa...

Hej!
jag får också ont i magen ibland av allt fint!!
Er butik måste vara jättstor! Jag menar 11 kartonger Green gate!!! Jösses, jag drömmer om att sälja deras saker men jag tror Knäred är för litet för det! Deras saker är ju inte de billgaste...
Måste vara kul att kunna köpa in såna mängder. Jag får lite mer väga allt på guldskål, funkar detta, får jag sålt detta? Men vissa saker vet man ju att de går som smör. Dock längtar man alltid efter nya märken och Green gate står på önskelistan, men..det blir nog bara dröm. Däremot Gerbera keramik funkade här.

Hoppas hitta mycket fint på Formex...

Ha en skön dag!
Kram mariette

Mamma Mimmi sa...

Supersnyggt! Jag får hålla mig långt ifrån Fritsla, annars går mitt köpstopp med all säkerhet åt skogen ;-) Kram Mimmi

Mitt smultronställe sa...

Förstår dej precis.....

Hoppas du får en bra vecka, kram Camilla

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin