lördag 5 september 2009

Bröllopsdag!

Idag är det ett år sedan min älskade bror Mathias gifte sig med min vän Annelie. Vilken dag det var! Det regnade på förmiddagen och vi förberedde med paraplyer för uttåget ur kyrkan, men de behövdes aldrig! Jag och Lars höll i festligheterna och vi åt en fantastiskt trerätters middag med dans efteråt för de ca hundra gästerna på Två Skyttlar
De var så fina! Barnen var med i kyrkan och satt som ljus framme vid altaret, antagligen så tagna av stundens allvar att de bara satt där och sög i sig varje ord prästen sa!
Grattis på er dag (imorgon), och lycka till med allt under dagen! Mathias ställer upp i Bockstensturen i Varberg, han ska cykla 10 mil mountinbike... Annelie i sin tur springer Kretsloppet i Borås, 1 mil... Jag tror att det kräver massage i kväll, och en skön barnfri morgon i morgon.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Lena!
Grattis till din bror o hans fru på deras första bröllopsdag:)

Ha en skön helg,

Kramis Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till din bror och fru...Jag är inget avis på Grekland kan jag säga, suck...Skulle behöva åka någonstans. Hoppas att det går bra att vara barnvakt.
Kram till dig/ Anne

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin