onsdag 2 september 2009

Kontraster






Än har inte löven fallit utan tvärtom, det är ju sommar igen... Ja, inte mig emot. Men denna bilden är ju helt underbar med kontrasterna i stenhusen, pälsen, rottingen och det industriella i Tolix-stolarna. Helrätt i höst. Jag har beställt hem en hel del i den stilen, lampor bland annat. Jag kan knappt vänta på det nya, går och mäter och planerar omflytt i butiken. Lyktorna (alla tre) på bilden kommer snart...


Ikväll tog vi en timmes rask långpromenad efter maten och det var ljuvligt att röra lite på fläsket igen. Alla dofter ute nu vill man ju spara i en burk... Äpplen, slaget gräs, svamp och våt jord. Jag njuter!




3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Ja tänk om man kunde konservera alla sommardofter och färger.
Vacker bild med allt det grå.
Kram

Helena sa...

Hej!

Tänker du ta in tolixstolarna, är lite intresserad?

Helena.

Aratorps Lena sa...

Jag har försökt, men butiker som ligger i Borås och Göteborg har protesterat... Jag ska försöka igen! Jag kan ju inte lägga mig i vad butiker i Borås och Göteborg säljer, eller hur?...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin