måndag 2 november 2009

Ekollon

Igår när vi var på Maries härliga tillställning med marknad och underbar husvisning (jag har inte smält det än, så fint var det) köpte jag ett par mysiga ekollon i gjutjärn. Har sett dem innan, men nu slog jag till. Visst är de fina? Det var Ingrid med den fina butiken Atmosphere i Göteborg som sålde dem (lånade bilden från hennes blogg). Tyvärr var hon inte på plats på söndagen, men hade varit där hela lördagen och sålt en del av sitt sortiment. Jag har hört att det även var en hel del bloggare i våra trakter i lördags. Kul!
Idag har jag varit på möte med Tygriket och sedan har vi laddat vårt "julrum" till max. I morgon är det klart! Det blir minst lika fint som förra året, jag lovar! Om ni vill få en liten hint av julen, kolla in på Svanefors hemsida, där ligger en del bilder från julbroschyren som vi skickar ut på torsdag i 20 000 ex.

7 kommentarer:

Bibban sa...

Så fina dom var i järn, det blir ju väldigt dekorativt i korgen, kanske fint med tallris till ju :)
Kram

Linruz sa...

Åhhh jättefina.Förstår att du blev förtjust i dem.
Ha en fin dag
Kram Lina

Sofia sa...

Åhhh helt underbara!

Bella sa...

Åååh, så fina det var!!

Älskar julen och bara längtar...

Hoppas du haft en bra dag

Kraaam Bella

Stjärnor & Champagne sa...

Vet du att jag var inne på deras hemsida idag, Svanefors för att titta på en kudde som jag gillade. Kollade vilka som var återförsäljare i LKPG tror nu inte att dom har det jag vill ha och då såg jag att det var ni. Kan du inte ta en bild på erat julrum så att vi får se. Husvisning låter intressant? Här kan man inte skryta om det iaf, finns ju inga objekt!!!!
Kramkram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Psst glömde skriva att ekollonen är underbara...

Annika Christensen sa...

Tygriket brukade jag åka på förr och när jag såg att du finns Fritzla eller vad det nu heter så undrar jag om jag varit hos dig?
kan hända jag får väl titta runt lite extra.
Fin blogg iallafall.
ha det gott
Annika

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin