måndag 25 januari 2010

Inspiration!











Inte en minut har jag haft över idag och det är de bästa dagarna av alla! Jag håller på med ett skyltningsprojekt samtidigt som vi gör om i butiken, packar upp nyheter och hjälper alla kunder. Underbart!


Nu har vi ätit hemlagad och urgod lasagne framför lite måndagsglamour i Guldbaggegalan och planen är att komma i säng i hyffsad tid.

Besöksräknaren tickar på och jag har inte glömt tävlingen om ni undrar - ska bara luska fram ett riktigt bra pris! Återkommer om detta kanske redan i morgon. Nu ska jag hänga upp en tvätt och fixa disken...


Dagens bilder kommer från ett fantastiskt hem som jag fångade upp i Country Living - tror jag. Glömmer alltid var jag hittat fina bilder...




4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Äventyret ja...Hm näe det får vänta men jag lovar att uppdatera dig hihi. Kan bara säga att det är din stil......Vilka härliga bilder. Jag lyssnade på galan samtidigt som jag bloggar.

Kramkram A

Linruz sa...

Mums lasagne. Var länge sedan jag lagade nu. Måste nog göra det ngn dag.
Här kikades det på galan i går med.
Ha en fin fin vecka.
Kram Lina

2pompitas sa...

Preciosas las fotografías como siempre. Saludos desde España,
2pompitas

http://2pompitas.blogspot.com
www.2pompitas.com

Sassa sa...

Hej,
Hur orkar du och hinner med allt??
Men du har ju ett fantastiskt jobb!
Det är väl det som är förklaringen!! Är så nyfiken, kan snart inte hålla mig. Jag måste besöka dig ! Det får bli i vår någon gång!!!
Stor kram från Sassa

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin