fredag 26 februari 2010

Kvällens första tips

Ett måste i kokbokshyllan är utan tvekan den bästa brödbok som finns; Heléne Johanssons fina bok om surdegsbröd. Lättläst och lättförståelig. Finns just nu på Adlibris bokrea. Klicka in HÄR så kommer du dit direkt! Jag är sjukligt avundsjuk på alla som bor nära ett Brunkebergs Bageri, i alla fall när jag står på Ica och ska köpa bröd. Planen är att jag ska sätta en surdeg så fort jag känner att jag hinner lägga ner den tiden den förtjänar. Alla blir vi väl pensionärer med tid över någon gång, för mammaledig blir jag definitivt inte igen...

Ha en go fredagsmys allihop! Jag ska laga lite gott käk, ta ett glas rött och kolla in På spåret och lite Let´s dance. Hur ser eran kväll ut?

Senare: upptäcker vi att På spåret har OS-uppehåll i ytterligare en vecka. Till och med Lars muttrar...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin