onsdag 21 april 2010

Hollywoodfru?





Vi har ännu inte trean hemma så jag har fram tills nu missat hela hypen kring Hollywoodfruarna. Men nu har jag upptäckt TV3 Play... och jag fullständigt älskar dem! Jag skrattar högt åt dessa underbara kvinnor i Hollywood! Vilket liv! Jag vill också bekymra mig om småsaker, dekorera hem och kropp hela dan och alltid klä mig i leopard! Underbart! Hahaha!!!


Senare: kom jag på att jag faktiskt köpte en leopardjacka på Gina Tricot i höstas... Bor det inte en liten Hollywoodfru i mig ändå?




4 kommentarer:

Linruz sa...

Ja visst är de helt underbara!!!!
Tänk att få gå omkring och hänga toffsar och dyligt hela dagarna i klädd lepard....
Kram kram

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå raring...Jag älskar Maria M, hon är bara bäst med sitt läppstift. Hm ja jag vill också gå hemma och dra i tofsarna!!
Kramkram Anne

Bella sa...

Visst är de underbara!!! Bara älskar Maria Montazai, så bortkommen och störtskön på en och samma gång och med ett hjärta av guld :)

Kraaam Bella

Mys och hemtrevnad sa...

jag har inte följt det programmet, men jag kan absolut tänka mig det livet i mellan varven*ler MVH semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin