torsdag 22 april 2010

In the city...



Jag har landat i Stockholm och har hunnit med en del trendspaning, kändisspaning och värsta snöovädret på vägen hit.
Första stoppet var på Zetas i Kungens Kurva. Där åt jag en supergod macka i det mysiga fiket med fårfäll under rumpan och Klippanpläd över knäna. Bredvid mig satt naturligt undersköna Emma Wiklund. Minst lika fräsch som jag... Efter det gick färden till Zandvoort i Nacka. Fin butik med MYCKET av mina märken.
När jag kommit in till stan, parkerat och bytt rum tre gånger (Magnus Uggla, släng dig i väggen) och gett mig ut på gatorna sprang jag på Marcus Birro (bokstavligt) och blev insläppt i en butik av Bingo Rimér. Tyckte han zoomade in mig. Eller nej, kanske inte... Jag hann med en tur till Mathilde på Biblioteksgatan, Bruka och Sturegallerian. Nu ska jag få i mig lite mat och ladda inför morgondagen!

Hörde ni varför man inte kan flyga till norra Amerika just nu? ...för där ligger All aska...

3 kommentarer:

Linruz sa...

Hihi värsta kändis svepet ju!!!
Är ngt avis på ditt Zetas besök.
Kram Lina

a piece of happiness sa...

Ha ha All aska ha ha ha ha ha

Liselotte

Mys och hemtrevnad sa...

den var bra*ler kram strandkullen

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin