söndag 9 maj 2010

Favoriter

Tre favoriter i butiken på samma somriga bild; Svanefors, Bruka och Green Gate. Vi får nyheter/påfyllning från Bruka Design två gånger i månaden så säg bara till om det är något du vill att vi ska ta hem! Från Svenfors kommer det påfyllning varje vecka... Green Gate mer sällan men just nu är det påfyllt inför sommaren! Vi har även satt ner priset på all melamin och papperstallrikar och -muggar. Först till kvarn...

Missa inte tävlingen om ett lyxigt fårskinn längre ner i bloggen! Jag drar en vinnare 24 maj!


2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

Jag gillar saker från alla tre leverantörerna måste jag säga...Greengate´s saker och dess härliga färgkombinationer är ju bara ett måste på uteplatsen för mig! Ska gå och titta om jag är först till kvarn på något interessant nu! Kramis semlan

Felix sa...

Med tanke på fårskinnstävlingen (som jag förstås hoppas att jag vinner...), så finns det lite bilder på lamm på min blogg (två olika inlägg).

Fårhälsningar
Elisabet

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin