tisdag 25 maj 2010

Härlig söndag!





Härliga bilder från i söndags på min goa svägerska och vän Annelie med barnen Carl och Ebba. Jag blev så inspirerad av att fota! Längtar ut igen med kameran! Jag har inte riktigt tagit mig tid att sätta mig in i alla funktioner, och kommer nog inte att göra det heller är jag rädd... Roligt är det i alla fall!
Nu ska jag hem och dra en lycklig vinnare i tävlingen, laga middag och börja packa lite. Det har kört ihop sig för jag kom på att jag inte har något giltigt pass... Typiskt mig. Men allt ordnar sig väl, var det någon som sa? Magsår på köpet...

4 kommentarer:

Boviksmarinan sa...

Oh vad härligt att fara till NY. Vi ska dit nästa år då jag fyller jämna :-). Är mkt intr av hur er resa blir, du måste lova berätta mer!!
Boende, shopping mm
//Kramis Linda

Anonym sa...

Hej där!

Jaha, man och New york före trädgårdsresa med trevliga flickor till Skåne???

Ha det riktigt gott!
Hur gick det med Meg looken?

Petra

Aratorps Lena sa...

Nej, nej Petra! Här ser du en som plockar godbitarna ur livet. Jag åker med på trädgårdsresa också! Kommer hem på fredag igen... Kram!

Mys och hemtrevnad sa...

jag vill med fota, men min kamera är kass fast den är ny...såååå besviken...Ha en underbar resa till NY. Kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin