torsdag 30 september 2010

Dagen D!

I kväll kör vi, tjejer! Det ska bli SÅ kul och spännande att se hur många som dyker upp på vår kväll bara för er!
Lotta och Katja är laddade med god mat och tilltugg, jag har köpt vin och vatten, Nina från Make up store kommer med hela färgpaletten, Magdalena från Artwood är taggad och butiken är fylld till bredden. Det blir spännande utlottningar och andra överraskningar... Varmt välkomna hörrni!

Dagens bild är nya, superfina trådlyktor från Dixie i höstfärger som går åt som smör i solsken! Den härliga tråd-hållaren finns med texten "home" och "love". Perfekt för den lilla väggen. Endast 99:- inkl. ljuskopp!

Nu ska jag köra sonen till körskolan! Ha en fin höstdag alla fina!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej 4 tjejer kommer i kväll, ska bli kul

Mina dagar sa...

synd att det är en bit från huvudstaden:( Jag hade lätt kommit!:)
Hoppas det blir en mysig kväll!
Kram

Anonym sa...

Tack för i kväll, kanon mysigt! Får du möjligtvis in små mailegkaniner igen? Planerar köpa ett par till jul! Tack på förhand! Ulrika

Enkla Ting sa...

Önska att jag vore där.... hoppas ni hade en mysig kväll....
Kram Kajsa

Aratorps Lena sa...

Ulrika; det kommer ett helt lass kaniner inom kort! Jag lovar att skriva när de kommer!
Kajsa och Mina dagar; Såååå mysig! Jag är full av kärlek till alla!
Anonym; hoppas ni hade en trevlig kväll!

Kraaam Lena!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin