måndag 6 september 2010

Svanefors höst



Jag har varit inne på Svanefors hemsida och hämtat några fina bilder från höstens kollektion! "I takt med tiden" är ju en självklar efterträdare till sommarens storsäljare "Provence/Bretagne" som ni kanske kommer ihåg?! Det blir SÅ bra i butiken nu när vi höstar den för fullt! I dag har jag även beställt tapeter! Tre olika som ska sättas upp i små språng och hörnen för att mysa till det riktigt ordentligt!
På bilden ser ni också ljusstake från Tove Adman och lampa från PR Ram som även dem finns i butiken! De härliga kökshanddukarna med recept kommer inom kort!

Nu ska vi äta middag (jag fick fixa söndagsmiddagen idag för igår var vi trötta efter lördagens kräftskiva...) och sedan ska jag krypa ner med en bra bok som jag började läsa häromdagen och har svårt att släppa! Ha en fortsatt mysig måndagskväll!

Om du mot förmodan inte anmält dig till min tävling så hittar du den HÄR! Fina bäddset från GRAND design står på spel! LYCKA TILL!

2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

helt underbara bilder fr svanefors...de har så mkt fint och du har en underbar butik! Är hos dig och hälsar på så fort tillfälle ges! Så fin! kramis semlan

Aratorps Lena sa...

Men Semlan! Är du hos mig och säger inte vem du är??? Lova att du talar om det nästa gång så vi kan dricka en kopp kaffe! Kramen

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin