lördag 9 oktober 2010

Inflyttning!

När vi räknat kassorna och stängt igen butiken idag så packade vi lastbilen full med möbler och annat som min kära lillebror med sambo beställt till sitt nyrenoverade hus. Det är ju inte klokt vilken känsla att efter flera år (jag har hotat med arga snickarn flera gånger...) av renovering sitta runt ett bord i ett rum med nytt golv, riktade nymålade väggar och med ett nytt kök som de bara drömt om! Vilken lycka! Stort grattis till er båda!

Jag lovar att fota lite för ett "hemma hos" här på bloggen!

Nu ska jag krypa ner och sova som en stock ända tills jag öppnar mina blå alldeles självmant! Surt nog så blir det säkert alldeles för tidigt...

Dagens lagom höstliga bild har legat i min "spara mapp" länge, länge. My cup of tea, big time...

Förresten! Idag hade jag finbesök i butiken! Mysiga Jenny kom med sin syster och shoppade lite! Jättekul att äntligen träffas, Jenny! Välkommen tillbaka!

2 kommentarer:

Linruz sa...

Åhh vad kul med lite kännt bes¨ök i butiken.
Måste försöka mig på en tripp ner jag med någon gång :)
Kram kram
Lina

Signe 1 sa...

kul med bloggbesök!!:-) såg bilderna hos jenny, din butik är to-die-for!!:-) jag kommer som ett skott i sommar, hihi...

stora kramen s.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin