tisdag 30 november 2010

Green Gate vår -11

Idag har jag lagt den första, stora ordern från Green Gates vårkollektion. Väldigt spännande med en blå linje som jag tror kan bli en riktig hit! Det andas svensk klassisk sommar, tycker jag. Vad tycker ni?

Pssst... Klicka för närbild!

Nu ska jag hänga upp mina nya julgardiner! 1700-tals röda hissgardiner med toillemönster, som jag fått sytt till mig av mina underbara jobbarkompisar Aino och Maj-Britt! Det finns INGA som syr finare än dom! Tack tjejer!

Pssst igen... Kan ni tänka er att jag har haft 20 000 besök på bloggen senaste månaden??? Det betyder över 650 i snitt om dagen... JÄTTEKUL att så många kommer in och kikar här varje dag! Skriv gärna en kommentar till mig och berätta vem ni är! Snart kommer en utlottning för att fira!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Green Gate ser ut til å komme med mye fint til våren også.. bare å glede seg

Grattis med såå mange besøkende hver dag..
Ha en herlig tirsdagkveld
Klem Marianne

Anna sa...

Jo de sakerna var verkligen fina, men våren känns långt bort just nu...

Anonym sa...

Vilka underbara Green Gate produkter. Ser verkligen fram emot dessa till våren!

yanmaneee sa...

lebron 10
jordan sneakers
nike x off white
hermes
hermes belts for men
nike vapormax
air max 97
off white
kd shoes
nike vapormax

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin