lördag 27 november 2010

Words of wisdom

Oj, det var flera dagar sedan jag var inne och gjorde ett inlägg!!! Sorry... Bråda tider före jul har vi just nu i butiken och det är såååå roligt varje dag!

Min andra hälft - kanske inte den bättre - är utbjuden av grabsen ikväll på hockey och div annat bus. Jag passade på att slänga mig i solariet efter jobbet och nu ska jag ösa på julmusik på hög volym och plocka fram stjärnor och stakar. Jag ska även bädda rent i alla sängar och torka golven. Skönt att städa när man är själv hemma, eller hur?
Önskar er en riktigt mysig lördagskväll!

Dagens bild har ett budskap som är värt att följa... så enkelt -och så rätt.

1 kommentar:

Mys och hemtrevnad sa...

Ha en trevlig adventshelg! Kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin