måndag 20 december 2010

Pics from home



Dags för afterwork med gulasch och öl!



Krans även på innerdörrarna!



Linnepall från PB Home får tjänstgöra som soffbord!



Bord och stolar från Artwood.



Två olika att välja på...



Bjuder på några pics som jag passade på att ta innan gänget dök upp i fredags på after work. Mitt gamla baktråg fick tjänstgöra som ölfat...

Dagen kommer att gå ut på att oroa sig för mina grabbar som allihop har åkt till Tyskland i dag för att bunkra upp barskåpet inför nyår. Inte så kul att ha dem ute på vägarna i dag med snökaos på så gott som hela väderkartan...


Fyra dagar till dopparedagen. Hoppas att jag kan plocka upp lite julfeelings i veckan, för jag har definitivt inga idag... Hur är det med er? Pirrar det av jul i hela kroppen?





2 kommentarer:

Carin sa...

Hallå! Attans att vi var uppbockad i fredags... Ser ju ut som ni hade hur mysigt som helst! =)) Men men...
Väldigt skönt att vi är klara med hallen... Jag är väldans nöjd...
Ja tänk, 4 dagar kvar... Och jag har några klappar kvar! Whiii.. Men det skall nog lösa sig...

Ha en toppendag! Kram Carin

Att vara någons fru sa...

Vilket vackert hem du har! Julkänslan kommer nog på juldagen ska du se, ibland behöver man bara lite tid :)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin