måndag 7 februari 2011

Blått är flott...






Jag har efterlyst den "svenska" blå färgen på Green Gates porslin länge och snart är den här! (Förhoppningsvis denna veckan!) Textilen har redan kommit, men inte porslinet... De lovade att skicka i början av februari - och det är det ju nu!!! Denna serien är ju så sommarfräsch och fin! Jag gissar att den kommer att bli en storsäljare! Vad tror ni?

Idag har vi haft strömavbrott i över en och en halv timme! Inte lätt att sälja inredning i kolmörker och ännu svårare att ta betalt...


Trevlig kväll! Nu ska jag slänga ihop lite middag!





8 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Vilket supersnyggt porslin i min favoritfärg blått! Förstår att kombinationen affär, försäljning och strömavbrott går dåligt ihop! Måste vara härligt att få ta emot och plocka upp allt fint ni beställt till butiken!
Önskar dig en bra vecka!
Kram Anna

Anna sa...

Hej
FAntastiskt fina saker verkligen! Men det blir många pengar om man ska köpa på sig så det räcker till fler än mig;-).

Stina sa...

Oh det var ju supersnyggt!!! Skulle behöva lite nytt porslin...

Kram,
Stina

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Damn, den var helt super...o jag som är inne i en BLÅ tid!

Tack för tips ;o)=

Klem Anna

Anna sa...

Fantastiskt vackert, tycker jag. Gör snart ett besök jos dug :).

Jannica sa...

ABSOLUT! Snyggt :)

Att vara någons fru sa...

Å jag blir helt förälskad! Jag MÅSTE ha det porslinet!

Camilla sa...

Borde absolut bli en storsäljare!

Har aldrig riktigt förlikat mej med Green Gates färger/mönster så de har aldrig kommit in i vårt kök men det här va fint!

Ha det gott - kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin