lördag 26 mars 2011

Det är skönt att vakna



Bara namnet gör att jag lystrar lite extra. Gick ut på nätet och ja. Kanske är vi i Sverige också på väg att få badrumsmöbler som eventuellt är köpbara. I alla fall är de på god väg att lyckas med bl.a. gedigen sockel, underlimmade porslinstvättställ och stenskivor. Serien Solvik från Aspen får tre mycket starka plus av mig, kanske fyra. Golvet på bilden får definitivt fyra - om det är golvvärme under... Pssst. serien finns även i vitt och den är också jättefin!

Jag har precis vinkat av mannen som har en veckas fantastisk skidåkning framför sig och säkert en hel del sol på näsan. Jag ska fixa till mig inför en - förhoppningsvis - busy dag på jobbet.

Välkomna alla fina till en mer än välfylld butik idag!


LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin