söndag 6 mars 2011

Badrum






Vilken underbar morgon vi vaknar till idag! Förhållandena kan väl inte vara bättre för alla som åker mellan Sälen och Mora. Heja brorsan!

Jag är trött men helt OK efter min klassfest i går. Fantastiskt roligt att träffas igen så här många år senare! Vi var på förfest redan klockan fyra på eftermiddagen för att komma ifatt i varandras liv! Jag ska lägga in en massa bilder idag, kanske bjuder jag på någon...

Bjuder gör jag däremot gärna på fina bilder på badrumsinredning från Pottery Barn. Bra att ha, tänker jag... Tyvärr är det svårt att hitta denna stilen på möbler för badrummet i Sverige.
Trevlig söndag i solen!


8 kommentarer:

Anna sa...

Jättefina badrum! Har just beställt badrumsgrejer hem hit för massa pengar, men det blir inte riktigt i klass med de du visar...
Ha det!

Pernilla sa...

Annat än mitt badrum...
Är du trött idag?
Trevlig söndag!

Aratorps Lena sa...

Nej, helt ok faktiskt! Har precis satt in en form Herrgårdskyckling i ugnen. Trevlig söndag själv! Kram

Jenny sa...

Ojojoj, vilka underbara bilder du visar idag!! Ja, så skulle man ju vilja ha!!
Vet inte vilken som är favoriten, tror nog att det är den första iaf...
Hoppas det går bra för brorsan i spåret!
Såg i förra inlägget att det var många som hade fått en lite släng av demens, inte många som kom ihåg nåt...
Ha det så himla bra, kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Men oj vilka vackra badrumsbilder, jag vill gärna ha ett sånt badrum, mitt är urtråkigt!!

Ha en skön kväll
Kram Camilla

Bokcaféet i byn sa...

God kvälli stugan!
Här har solen lyst på oss hela dagen. Underbart!!! Härlig årstid vi har framför oss nu!
Fina badrumsbilder! Vi har just fixat vårt badrum i liknande stil. Hittade ett stort skåp på Blocket som vi målade och satte två handfat till. Med två vackra House Doctor speglar till och nya lampor blev det jätte fint. Återstår bara ett badkar med tassar!
Ha en skön söndag kväll!
Kram Anna

Hanna sa...

Tack för titten på din fina blogg.
Kram
Hanna

Stjärnor & Champagne sa...

Haha var det igår ni hade klassfesten som inte jag kunde komma på asgarv:):) Hm ja om vi hade varit klasskompisar så hade jag kommit hihi. Raring här blir det solsidan strax och vi hyrde 3 filmer igår. Ja jag är trött idag, men god mat blev det och väääldigt gott sällskap. Stor kram till dig snäckan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin