lördag 7 maj 2011

Black beauty













Jösses vilken läcker trädgård jag hittade hos Traditional Home! Superfräscht med svarta detaljer mot det gröna, eller hur? Jag önskar bara att vi hade en regnfri period på ett par månader så man kunde möblera ute med möbler och textilier utan att springa in och ut med grejerna mellan skurarna!
Den klassiska trädgårdssoffan på andra bilden fanns i teak hos Artwood för många år sedan och nu har de tagit upp den i produktion igen fast i ny tappning i grått vintageträ. Den pryder vilken trädgård som helst! Kommer till butiken inom kort och kostar någonstans runt 6500:-.

Idag firar vi min älskade mamma som fyller år! Hipp hipp hurra!!! Vi syns om ett par timmar, mamish!




1 kommentar:

Bella sa...

Grattis till din mamma!!

VIlken underbar trädgård du visar bilder på, önskar att jag kunde byta ut mina lerhögar mot denna....

Hoppas du haft en toppendag

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin