söndag 15 maj 2011

Grillat och badrum...


Vi hade fint besök av brorsbarn som skulle sova över i går plus en son som skulle hämtas från fest. Det betydde inget vin för mamman och absolut ingen sömn. Har inte varit så trött på länge kan jag säga... Jag är INTE van att ha små barn runt kroppen på natten så det blev många timmars kikande på klockan i natt. Men kul hade vi och de fick stanna uppe läääänge och äta huuuur mycket godis som helst! Detta hade vi inget för när Alfred skulle upp 05.15. Som sagt. Inte van...

Nu har vi i alla fall fått i oss en jättegod middag (med mamma och pappa som gäster) bestående av grekiska biffar med tzatsiki och grillade grönsaker efter Petras recept som blivit en favvo här hos oss! Testa gärna! Ibland fyller jag dem och ibland blandar jag alltihop. Lika gott vilket som!

Dagens bild är ett badrum med ett fantastiskt skåp som ger värme åt det kalla kaklet. Häftigt badkar uppbyggt vid fönstret också, eller hur?

Ps. Jag skulle inte sätta några pengar på att jag håller mina blå öppna så långt efter tio ikväll...


2 kommentarer:

Helena sa...

Jag älskar fina skåp! Vi har precis fyndat ett hyvens vitrinskåp på Blocket och är jättenöjda med vårt kap! :-)

Bokcaféet i byn sa...

Halloj Lena!
Så du fick en liten flashback till småbarnsförälderstadiet!! Själv fick jag världens sovmorgon i fredags i mina ögon sett då jag var ledig och sonen vaknade först vid kvart över sju. När jag berättade om sovmorgonen för en kompis kom jag på mig själv med att det lät ju helt galet. Vadå sovmorgon...?! Men hon har själv en liten så hon förstod.
Det verkar ha knasat lite på bloggarna. Jag hade skrivit ett hos dig angående den alldeles underbara verandan men det försvann visst.
Vi har haft en toppen helg i fina Köpenhamn. Mysigt att komma hem också. En massa frön har åkt i landet idag. Nu är det bara att vattna och hoppas!!!
Ha en skön söndag kväll!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin