måndag 30 maj 2011

Uteservering med klass







Jag snöar gärna in mig på Illum Bolighus när vi är i Köpenhamn och vägg i vägg ligger ju Royal Copenhagens butik med all ljuvlig porslin. Jag älskar Musselmålat och nu även den fina Mega som matcher perfekt och ger det en modern touch. Den klassiska blå är min favorit men nu finns den även i en mörk grå färg som också är jättesnygg. Jag var tvungen att ta ett par kort på en fin uteservering vi passerade där de dukat med assietten och tjocka linneservetter. Lyxigt värre för en uteservering...


Undrar om jag skulle kunna byta in min kompletta kaffeservis med Måsen, den känns lite out of date minst sagt...


Min dag rinner mellan fingrarna och jag får inte gjort det jag ska... Nu väntar möte med Tygriket hela eftermiddagen. Ha det fint i solen, mina vänner!





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin