söndag 19 juni 2011

Sweet Slettvoll






Jag ramlade över några bilder från min absoluta favorit i inredningsbranschen häromdagen. De har några år på nacken (tror de är från -09) men är fortfarande urtjusiga och lika aktuella! Norska Slettvoll håller stilen! Förra året köpte jag en stooor coffee table book skriven av chefdesignern på Slettvoll Helene Forbes Hennie, och den har jag nästan bläddrat sönder... Ett tips om ni gillar stilen! Du hittar den bl a HÄR!

Ett gratis inredningstips-tips är att flytta ut möblerna från väggarna och köpa en stoooor matta som täcker hela möblemanget (hittar man inte en så stor kan man lägga två mindre långsida mot långsida)! Våra största mattor i butiken (på lager) är 300x400 cm plus att vi kan måttbeställa efter dina önskemål! Undrar om det bara är i Sverige vi trilskas med små-mattor under soffbordet i måttet 140x200? Nu ska jag väcka min sjusovande sambo och hitta på något kul!

Uppdatering: eller så bakar jag ett par plåtar kanelbullar... Passar ju bra när det regnar!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin