onsdag 22 juni 2011

Walk in...






...closet to die for...

Ja, det är så här planerna ser ut i mitt huvud! Tänk vilken dröm ändå att ha ett helt rum till garderob! Men jag funderar fortfarande om det inte är smartare att ha den kopplat till badrummet. Eller ännu hellre till tvättstugan... 
Vi har ju lite olika sovvanor, jag och min man. Jag sover på kvällen och han på morgonen. Inte en jättebra combo om man tycker som jag att man slösar bort hela dagen och att man skulle kunna få jättemycket gjort om man går upp i tid...


Pssst... Missa inte min tävling! Här!





3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

ja verkligen alla kvinnors dröm, själv är jag ganska nöjd med min minivariant- men skulle inte tacka nej till en så stor....Kram Johanna

Att vara någons fru sa...

Mmmm det kan jag sakna. Jag hade en wic en gång i tiden, med massa stänger att hänga upp allt på så att det såg ut som en butik nästan. Älskade det.

Made in heaven sa...

Alle jenters drøm!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin