torsdag 29 december 2011

Åhhh jösses!




Snacka om att befinna sig i en bubbla...



Inventering betyder räkna, skriva, räkna igen och jag lovar - det finns en del att räkna och ännu mer att skriva!

Så om ni tycker det är lugnt från mig just nu så vet ni varför. Men öppet har vi och kunder kommer det - trots regn, storm och drivhagel. Vi kör halva prisetalla julsaker och jag är VÄLDIGT liberal gällande vad som är jul och inte...


Meeeen på måndag drar vi till Thailand och goooosh vad gött det ska bli! 

Tjoho!






3 kommentarer:

Catarina sa...

Kul, vi drar till Thailand på onsdag. :)

Johanna Stålros sa...

Thailand- åhh så gött!!! Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år!!! Vi ses på andra sidan;)

vadmalen sa...

Tack för alla inspirerande bilder som jag har tittat på under året.
Trevlig resa!
Gott Nytt År!
önskar Birgit

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin