onsdag 25 januari 2012

Grönt är skönt på Formex




















Hetaste trenden på Formex: vååååår och trädgård!!!


Ja, om man bortser från industriella möbler, trasmattor (gärna i denim), sittpuffar, stickat, virkat och trärent så kan man väl säga att våren och trädgården stod högt på agendan - och konstigt vore det väl annars... Jag har ju som ni vet en konstig böjelse för fågelburar (en annan trend som gick igen överallt var för övrigt fåglar, fjärilar och trollsländor) och även växthus och har köpt in båda mer än någonsin. Passar ju för böveln överallt...


Lenas hälsostatus: halsen värker fortfarande som tusen nålar men ipren funkar hela dan - jag hinner inte vara sjuk! Jag och Julia har möblerat om i butiken i dag och det ska ni få se mer av i morgon, det blir så jäkla bra!


Tjingeling!!






2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Nog spirade vårkänslorna på Formex;) synd att vi inte stötte ihop. Krya på dig kram ifrån mig

Stjärnor & Champagne sa...

Skit vad tråkigt att du är sjuk:( Härliga växter i mängder:) Var det något att ha däruppe? Mmm jag vill måla, måla, måla och visst är han tokig i alla tekniska pryalr. Du anar inte vad han släpar hem från jobbet, kan vara bra att ha säger han hihi. Krya, krya kramkram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin