söndag 19 februari 2012

Kvänum













Jag har tillbringat morgonen uppkrupen i soffan framför morgontv i fyran och med datorn i knäet. Läst om Ranelids skräll och förundrat över den dåliga kvalitén på Mello överlag. Jag höll ju såklart på Björn, inte för att låten var bra, utan för att han är han. Vi såg inte ens klart omröstningen i går för Sherlock började i en annan kanal...

Jag har också skrollat runt på kök och fastnade - som vanligt - på Kvänum och deras urtjusiga kök. Jag delar med mig av luckan Broby i dunvit på handmålad ask, bänkskivor av kalksten från Kinnekulle och knoppar i tenn. Vi har luckan Broby i vårt kök fast i oljad ek som var på ropet för tio år sedan och fast jag tycker att vita kök är flådiga trivs jag otroligt bra i mitt ändå!

För övrigt kan jag se pallar från Tolix, kuddar från Artwood, vitvaror (extrabred kyl) och kaffemaskin från Miele och spis från Ilve. Jag säger ja tack till alltihop! Skitsnyggt!


Nu drar jag till Göteborg för en gofika och en sväng på NK. Behöver komma hemifrån lite känner jag...


Trevlig söndag mina vänner!






5 kommentarer:

K sa...

I have this kitchen model, and been satisfied. It's interesting to see how it looks like with anthracite tile floors. That would have been our second choice.
I like your blog.

Charlie sa ... sa...

Nu måste jag få svära lite:

Skitsnyggt kök alltså!!!

Happy Gunhild sa...

Apsnyggt kök! Det föll mig i smaken bara så där ;) Nu har jag hittat hit, vilken fin och rolig blogg :)
Och jag heter också Lena :) Önskar dig en finfin dag!

toughth sa...

click over here now b0g93u8m37 replica louis vuitton bags 7a replica bags wholesale z5b22r1i43 replica bags and watches replica hermes bag t1y76f4i72 replica bags qatar replica bags online shopping india navigate here x2t70c5z81 7a replica bags meaning

phane sa...

imp source g3w91q6g80 best replica designer replica bags vancouver replica bags los angeles replica gucci bags b0t49i0r73 replica bags prada view website c1r11i8l79 Louis Vuitton replica Bags replica chanel bags ebay

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin