lördag 21 april 2012

Ny lay out och fullspäckad helg...


Underbar miljö lånad från Sköna Hem.


Oooopppsss...

Här hade jag tänkt slänga in ett snabbt halloj och en vink att jag fortfarande finns men när jag öppnade blogger så är allt helt ändrat... Får hoppas att detta inlägg funkar nu när jag är helt snurrig med det nya!!

Jag får sätta mig och se vad jag ska göra för att ändra i min lay out någon annan dag när tid finnes!

Idag ska vi åka till SVANEFORS - som har bjudit in sina kunder på en helhelg - direkt efter jobbet och lyssna på ett fördrag om butikskommunikation, få lite i magen och vinna en tipspromenad. I kväll blir det middag på Sju Sjöar med förhoppningsvis klackarna i taket och i morgon kommer självaste Jimmy Schönning för att prata om inredning, design och antagligen sitt nya fina märke. Ja, denna helgen kommer att gå fort.

Ha det bäst hörrni!

Och förresten. Om ni inte redan gillar oss på fejjan, så passa på nu!!! Jag lottar ut presentkort på 1000.- till var 1000:e gillare! Kan det bli bättre? Antagligen inte. Klicka HÄR för att komma dit!






4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ja verkligen fullmatad helg!! Roligt!

Vad som inte är så roligt är Bloggers nya funktioner...gillar inte

Ha så kul och kram från Lotta som redan är en gillare på FB :)

Bokcaféet i byn sa...

Hej där!
Jag är ingen användare av facebook därav inget gillande där. Men det kompenserar jag här istället!!!
Den där underbara Newport väskan i brittiska flaggmönstret, vad kostar en sådan ungefär? Jag använder sällan väska men med den där skulle det nog ändras:-)
Önskar dig en skön söndag imorgon!
Kram Anna

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att du fick uppleva en inspirerande helg!
Kram Kicki

Mikaela sa...

Vilken underbar blogg! Blir såå sugen att komma till tyglagret och kolla igenom alla våningarna. Det får allt bli en sådan utflykt i sommar! :)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin