tisdag 1 januari 2013

Med full fart framåt!





Gott nytt år alla fina bloggisar! 

Nu laddar vi om och kör vidare mot nya framgångar, eller hur? 

Här ska tränas, ätas rätt och älskas som aldrig förr om man ska tro alla löften som avgavs igår... 


Jag har lagat en helstekt kyckling med mumsiga rostade rotsaker och gräddsås till lunch, men min familj är något slöa idag så det blir stora lunchlådor i morgon... Njut denna första, något slöa, dag så ses vi igen i morgon när livet kommer igång som vanligt igen efter alla helger!








3 kommentarer:

Pernilla sa...

Gott nytt 2013!
Vem som ska älska mer vet jag.
Äta rätt (?) är jag.
Men vem skulle börja träna?
Jag borde men har det inte som löfte...

Vad är ditt nyårslöfte?

Ha en fortsatt härlig slö dag!

Charlie sa ... sa...

Yes, idag slöar vi och sedan kör vi all in för 2013!

Kram!
Lotta

Pernilla sa...

Ah, nu slog det mig. Träningen ska du stå för.
Så på sätt och vis är du inblandad i alla löftena ;)

Kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin