lördag 26 januari 2013

Vindsvåning och jobb





En otroligt fin vindsvåning (tror jag hittade den på ELLE Interiör) som jag sparar som inspiration inför framtiden. Skulle kunna se sonen i ett liknande hem! Manligt, ungt, tufft och ändå hemtrevligt. Underbar kombo!




Godmorgon alla!

Jag hostar upp mig inför dagen. Det är ju inte konstigt att influensan inte riktigt ger med sig när man inte ger sig tid att vila... Men det som inte dödar härdar, brukar jag tänka och kör därmed på som vanligt! Nu kanske inte två stora stylinguppdrag på samma vecka - veckan efter Formex till på köpet - höra till vanligheterna men kul är det! Och bra blir det! Bilder från projekt nummer två kommer inom kort...


Nästa vecka ska jag ut och mäta fönster inför ett gardinuppdrag till ett företag och så ska vi ta itu med sex stora pall med nyheter som inkommit och börja planera för en vårigare butik! Tjohooo!!! 





Men nu. Nu kör vi lördag! Välkomna!




















Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin