söndag 3 februari 2013

Sööööndag...



Nu har vi fått in hela den nya vårkollektionen från Green Gate!!!



Godkväll!

Ojojoj vilken otrolig slö och seg dag vi haft här hemma idag! Efter några jobbveckor som gått i ett med homestyling, planering, mässa, influensa mitt i allt, inleveranser och ommöblering tog gårdagkvällens fest det sista som fanns kvar av mina krafter...


Men jag laddar om bäst jag kan här hemma med bokläsning, pizza och massor av apelsinjuice för i veckan som kommer blir det mer styling, möbelmässa och på lördag drar ju vi till Val Thorens för en vecka i franska alperna! Hoppas på lite sol på näsan, god mat och frisk luft för att återfå ork och kraft! Att vi bokat en juniorsvit på nyrenoverade hotell Tango gör ju heller inte ont...


Nu väntar jag bara hem sonen som kommer med tåget från Åre om någon timme sen kan jag stänga denna veckan! Och vi. Vi hörs i morgon!




Lobbyn på Tango.






2 kommentarer:

Mikaela sa...

Jag fullkomligt älskar Green Gate! Jag och min syster va förbi butiken igår. Då slog jag till på två olika lattemuggar därifrån. Ni har verkligen bästa Green Gate-utbudet och jag fastnar alltid vid den hörnan när jag är hos er. Skåpen börjar bli fulla här hemma nu :) Tack så mycket för det goda kaffet vi blev bjudna på igår! Kram Mikaela

Bokcaféet i byn sa...

God morgon!
Jag hade också bra gärna tittat förbi om jag bott närmare!!
Nyfiken på vad du läser Lena! Ngt bra? Så härligt med en resa inom räckhåll! Sol på näsan gör gott!!!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin