fredag 7 februari 2014

Lindas badrum



Bilder från Lindas blogg!


Hej fredag!

Jag har åkt på influensa (inte kul när man ska vara alert på mässa, sov hela vägen hem från Stockholm i går…) så min fredag är lite dimmig, redan från början…


När man är sjuk har man tid att surfa på nätet! Hittade ett superfint badrum hos Linda Lindorff, programledaren i TV4, ni vet. Så snyggt med stenen som kom fram under renovering och som fick stanna och sätta färg och prägel på resten av rummet! Jordfärger, sten och trä skapar harmoni och stillhet. Perfekt för badrummet, eller hur? Den där bänken...



Nu. Hett te med citron, honung och hyvlad ingefära. Njut fredagen mina vänner!

…aaaatjooo!!!






1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Jag smäller av! Så där vill jag ha det!

Nu ska jag få bada i karibien ett tag så jag får drömma vidare om det här badrummet ;)

KRAM

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin