torsdag 5 juni 2014

Vad händer?






Om det är någon som undrar vart jag tagit vägen senaste veckan så beror min bortvaro på att jag skaffat smått på äldre dar... 

Vi har fått tillökning i familjen av världens finaste Ralph och för en hundnovis som mig (oss) är det en stor omställning. Som att få en bebis igen, ju... Jag sover inte om nätterna och han somnar gärna i min famn under dagen, hur får man då något gjort? Men herrejösses så söt han är! Det bästa som hänt på mycket länge, och jag är dessutom mammaledig hela juni så tills dess ska vi väl ha fått lite rutiner hoppas jag! 

Nu ska vi försöka oss på en natt till...







7 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Men herregud så fin! Om vi nånsin skaffar hund har jag funderat på just en sån! Helt underbar.

Hälsningar från Connecticut - som kanske blir med katt i höst...

Bokcaféet i byn sa...

Så söt han är er lille Ralph!
Önskar dig en fin helg med den lille!
Kram Anna

Anonym sa...

Men gode guuud så söt...helt otroligt!
Låter underbart att han verkar vara så välkommen hos er! Härligt att höra att ni tar det på sånt allvar att få en ny liten medlem i familjen. Tänk o alla gjorde det!
Önskar er all lycka till denna lilla sockersöta varelse, och att ni kommer få många fantastiska år tillsammans!
Kram Nettan

DEKOVIBE sa...

Pug <3

yanmaneee sa...

yeezys
balenciaga shoes
golden goose
vans outlet
longchamp handbags
retro jordans
michael jordan shoes
balenciaga trainers
westbrook shoes
kyrie irving shoes

thotha sa...

vérifiez ceci Dolabuy Valentino il a raison sacs de créateurs de répliques Obtenir les faits Celine Dolabuy

shaso sa...

get more best replica bags online 2018 original site replica bags supplier More Info replica bags in gaffar market

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin